.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنشستگان گيلان منتظر تحقق وعده وزير رفاه

بازنشستگان گيلان در انتظار تحقق وعده وزير رفاه مبني بر پرداخت افزايش حقوق سالانه بازنشستگان و مستمري‌بگيران هستند.

تعداد زيادي از بازنشستگان گيلان از صبح امروز طبق وعده‌اي كه وزير رفاه در سفر دو روز گذشته خود به رشت مبني بر پرداخت افزايش حقوق سالانه بازنشستگان و مستمري‌بگيران داده بود و قرار بود از ديروز چهارم مهر اين كار انجام شود، مقابل بانك‌هاي رفاه اين شهرستان جمع شدند.
ازدحام جمعيت بازنشستگان در يكي از شعبه‌هاي بانك رفاه در بلوار نماز رشت به حدي بود كه متصدي بانك‌ به آنها اعلام كرده كه يك ماه ديگر براي دريافت حقوق بيايند.
تعدادي از بازنشستگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشتند كه با وعده وزير رفاه امروز مقابل بانك‌هاي رفاه جمع شدند تا بتوانند افزايش حقوق سالانه خود را بگيرند ولي موفق نشدند.
خبرنگار فارس براي اطمينان از موضوع طي تماس با تأمين اجتماعي گيلان و عدم دسترسي با مدير كل اين نهاد، اين تماس را با مسئول روابط عمومي اداره كل تأمين اجتماعي استان برقرار كرد.
رضا زندي‌فر با بيان اينكه از صبح امروز پرداخت مستمري‌هاي مهرماه جاري بازنشستگي گيلان آغاز شده است، اظهار داشت: صبح امروز در پرداخت مستمري بازنشستگان مشكلي ايجاد شده بود ولي از ساعت 9.15 دقيقه مشكل برطرف شده و پرداخت‌ها در حال انجام است.
وي پرداخت حقوق بازنشستگان را طبق حروف الفبا عنوان كرد و بيان داشت: تمام بازنشستگان طبق نوبت مستمري خود را دريافت مي‌كنند.
زندي‌فر با اشاره به نگراني بازنشستگان درباره پرداخت افزايش سالانه حقوق بازنشستگان طبق وعده وزير رفاه افزود: در صورت عملياتي شدن سيستم اطلاعات اوليه و نرم‌افزار مابه‌التفاوت‌هاي بازنشستگان با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌ها در كمتر از 48 ساعت پرداخت مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.